zaterdag 30 augustus 2014

2 in 1 review: Essence lipsticks

Vandaag geef ik mijn mening over 2 lipsticks van Essence, lees snel verder!

De (longlasting) lipsticks van essence kosten €2,39, in geef jullie mijn mening over de kleuren:


                                 01 Coral calling                               &                                   13 love me     



 
Dit zijn de swatches, zoals je ziet is de pigmentatie best goed. Zeker voor zo'n budget product! Ze zijn een beetje creamy en brengen daardoor fijn aan. Heel longlasting zijn ze niet, ze blijven 3 uurtjes ong. zitten.


01 Coral Calling
 
Dit is een oranje/koraal kleurtje, heel mooi voor de zomer vind ik persoonlijk. Wel is het mooi als je er een beetje bruin voor bent, anders wordt je nóg bleker. De kleur is goed gepigmenteerd en is goed op te bouwen, voor mij is het geen everydaylipstick (net iets té opvallen) maar voor af en toe is hij heel mooi!
 

13 love me
 
Dit is een licht/nude roze kleurtje. Ook deze is best goed gepigmenteerd en is makkelijk op te bouwen. Deze is redelijk naturel en maakt je lippen net wat rozer, wat ik een heel lief en mooi effect vind geven! Dit is meer een everydaylipstick, voor bijna elke gelegenheid wel goed. Ondanks dat deze kleur heel mooi en naturel is, heb ik nog een lipstick van essence die ik nog mooier vind. Deze komt nog in een review voorbij op mijn blog!
 
 
 

Informatie
Prijs: €2,39 
Verkrijgbaar: Kruidvat en trekpleister
Pluspunten: Goed gepigmenteerd, fijne verpakking, budget, lekker creamy, goed verkrijgbaar
Minpunten: Blijft niet heel lang zitten.

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review gehad, wat is jouw favoriete essence lipstick en weet jij al welke lipstick mijn favoriet is? laat het achter bij de comments!
Kus x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}