woensdag 20 augustus 2014

2 in 1 review: blush action en blushkwast essence



Vandaag een review van een action blush in de kleur 862 rose.

Hier zie je de ingrediënten van de blush:



De blush heeft een handig 'geheim' vakje. Deze open je door het gedeelte waar de blush in zit, op te tillen. Zo komen er een spiegeltje en een kwastje tevoorschijn. Helaas is dit kwastje niet zo fijn, neemt hij tè veel blush op en prikt ie een beetje.Maar het is heel fijn dat deze dr bij zit, zo kan je je makkelijk opmaken (zeker dmv. het spiegeltje).



Deze blush heb ik gebruikt ism. de blushkwast van essence (deze gaat helaas uit het assortiment). 



Rechts heb ik de blush op, links niks. Zoals je ziet geeft ie een mooi, natuurlijk effect. De blush kan ook heel gepigmenteerd zijn, dit bereik je door hem op te bouwen.



Hier zie je goed hoeveel blush ik heb gebruikt om dit (de foto van hierboven) effect te creëren



Ook de kwast is ook heel erg fijn, zooo lekker zacht :)



Hier de swatches van de blush op mijn arm;
Links: vinger
Midden: bijgaand kwastje
Rechts: blushkwast van essence



Informatie
Prijs: €0,99 
Inhoud: 4,3 gram
Verkrijgbaar: Action
Pluspunten: Goed gepigmenteerd, fijne verpakking, budget, fijne structuur.
Minpunten: Blijft niet heel lang zitten.
Bevat niet: talk en parfum.
Bevat wel: minerale olie en parabenen.


Bedankt voor het lezen van mijn review! Zijn jullie enthousiast over deze blush, ik wel?!
Kuss x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}