woensdag 27 augustus 2014

Tag: Would you rather beautytag

Vandaag heb ik voor jullie de: Would you rather beauty tag! Kijk snel verder voor mijn antwoorden...

 

Would you rather beauty tag

  1. Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up?
    *Ik zou denk ik kiezen voor mooi haar en geen make-up, omdat ik niet zo veel make-up draag en je haar toch wel heel snel opvalt.
  2. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken?
    *Wimperhaartjes eruit trekken, maar ooooh wat is deze vraag moeilijk! (Je wimperhaartjes vallen minder op dan je wenkbrauwen).
  3. Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij MAC shoppen, of liever bij Sephora?
    *Bij Sephora (niet dat ik hier wat van heb), want je hebt in die winkel meerdere (luxe)merken.
  4. De lipgloss/lipliner look óf een eighties permanentje?
    - (ik weet niet wat een eighties permanentje is, FAIL ;) )
  5. Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht, óf te heftig aangebrachte blush?
    *Een te heftig aangebrachte blush, een duidelijke foundation rand vind ik zooo lelijk.
  6. MC Hammers Pants of een fietsbroekje?
    *MC Hammers Pants, ook niet charmant maar ja, dit zit namelijk wel chill en niet zo strak langs je billen...
  7. Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?
    *Liever tan lines, ik wil echt geen oempa loempa zijn :)>
  8. Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?
    *Slecht kapsel, want hier kan je nog wat aan doen en ik denk dat je haarkleur meer opvalt dan hoe je haar zit.
  9. YouTube weg of Twitter weg?
    *De makkelijkste van allemaal, echt waar!, ik zit bijna nooit meer op twitter en echt elke dag op youtube!
  10. Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven, of mascara?
    *Make-up kwasten, want deze gebruik ik niet altijd en ik vind dat mascara je look echt helemaal afmaakt en alleen mascara (of met een simpel lipglossje) vind ik ook al heel leuk!
 
 
Neem deze tag vooral over! Wat vind jij de moeilijkste vraag?!
Kus x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}