maandag 11 augustus 2014

Dagelijkse dagcrème; review

De komende tijd zullen jullie wat meer te weten komen over mijn dagcrèmes. Vandaag mijn dagelijkse dagcrème!




Kruidvat Ultra sensitive dagcrème (voor overgevoelige huid)



Deze dagcrème gebruik ik nu dagelijks en hij bevalt mij heel goed! Wat deze dagcrème zo lekker maakt is dat hij niet alleen voedt en heel mild is, is dat hij ook heel erg lekker verfrist.

Als ik ’s ochtends wakker word vind ik mijn gezicht een beetje vies, vandaar dat ik mijn gezicht lekker schoonmaak en verfris met een tonic. Hierna voelt mijn huid een beetje droog aan en vandaar dat ik bijna dagelijks deze dagcrème gebruik, ook is hij lekker voor in de middag om je gezicht nog wat extra te voeden.

Maakt dit product zijn belofte waar?:
Hij is zéker goed voor de gevoelige huid, maar voor de overgevoelige huid? Ik weet het niet, want zelf heb ik geen overgevoelige huid. Wel kan ik zeggen dat deze dagcrème heel mild is en zeker goed werkt!

Op de huid:



Uitgesmeerd:


Bedankt voor het lezen van mijn review.
Liefs,
Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}