donderdag 10 april 2014

Avond(gezichts)routine

Vandaag vertel ik jullie wat mijn avond(gezichts)routine is. Lees snel verder!




{In de slaapkamer}
Allereerst doe ik mijn haar in een knot, vlecht of staart. Hierna kleed ik mij om.



{In de badkamer}

Face wash -hema-.jpg Face wash achterkant 1-hema-.jpg

Als eerste was ik mijn gezicht met een face wash. Deze is van hema en bijna op zo te zien.

Dove verfrissende tonic beauty cleansing achterkant 1-action-.jpgDove verfrissende tonic beauty cleansing -action-.jpg

Hierna ga ik met wat tonic op een wattenschijfje over mijn gezicht.


Benzoylperoxide hydrogel -apotheek zonder recept-.jpg Benzoylperoxide hydrogel achterkant 1 -apotheek zonder recept-.jpg

Dan smeer ik  op de plekken waar ik puistjes heb wat benzoylperoxide.

Nivea soft gezicht,handen,lichaam creme -action en andere drogisterijen-.jpg Nivea soft gezicht,handen,lichaam creme achterkant 1 -action en andere drogisterijen-.jpg

Als de benzoylperoxide is ingetrokken smeer ik er een dag/nachtcreme overheen.

Littekencreme vsm achterkant 1  -kruidvat-.jpg

En als een na laatste smeer ik nog wat littekencreme op mijn litteken.

Vaseline -kruidvat-.jpg Vaseline achterkant -kruidvat-.jpg

Hierna breng ik nog wat lippenbalsem/vaseline aan op mijn lippen.


*Soms vervang ik benzoylperoxide door mijn favoriete serum:
Loreal skinperfection serum -drogisterijen-.jpg








Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! Laat ff weten of je meer van zulke artikels wil zien.

Love, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}