maandag 1 september 2014

Everyday makeup #1

Vandaag laat ik jullie zien wat er zoal op dit moment in mijn everydaybakje zit en waar ik het in opberg. Natuurlijk verandert het bijna elke week maar deze producten gebruik ik nu al 1 1/2 week. Ik hoop dat je hier wat inspiratie van op kan doen, en laat mij vooral weten welk tópproduct bij jouw in je everydaybakje zit! Kijk gauw verder...



In dit mini-ladekastje stop ik mijn everyday makeup, deze komt van de action en kostte rond de €1,50.



Dit is 1 van de drie laatjes en hier zit mijn meest gebruikte/ dagelijkse producten in:



*overview*
 

 
Bovenste rij:
Onderste rij:
1e product
Catrice Allround bb cream- 20 rosy beige (uit assortiment!)
Action Wenkbrauwpotlood- Brown
2e product
Primark stipling brush
Action Max&more eyeshadow pallette- nude eyes
3e product
Catrice Prime and fine Translucent loose powder (uit assortiment!)
1e kwastje: max&more eyeliner kwastje
2e kwastje: action oogschaduw kwast
4e product
Essence poeder kwast
Essence mascara
5e product
Bronzer (onbekend merk)
Essence lipstick- 07 natural beauty


Dit is gelijk de volgorde van hoe ik de producten aanbreng (de bronzer gebruik ik over mijn poeder, voor, een licht, sunkissed effect!).



Dit was een kijkje in mijn veel gebruikte producten lade. Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk en laat zeker weten wat jouw veel gebruikte producten zijn!
Kus x
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}