woensdag 1 oktober 2014

2 in 1 review: Essence 3D eyeshadow, 01 irresistible fox-trott & 08 irresistible vanilla latte

Heyhey, Vandaag laat ik jullie de swatches zien van 2 oogschaduw duo's en vertel ik jullie mijn mening.
Veel plezier!


Dit is de eerste kleur: Essence 3D eyeshadow, 01 Irresistible fox-trott.

 
Zo ziet de oogschaduw eruit. (De streepjes die je op de linkerkleur ziet zitten niet op de oogschaduw!)
 
Hier zie je meer de structuur. De oogschaduw vind ik er op het eerste gezicht "zacht" en mooi uitzien. Kijken of de pigmentatie een beetje goed is.

 
De pigmentatie op mijn vingers is heel erg goed en ik vind de kleuren er erg goed uitzien.
 
 
Wauwie, de pigmentatie is supergoed. De kleuren komen heel mooi uit op mijn huid en ik denk dat je hier wel hele mooie basic look mee kan maken.

 
 
De volgende kleur is: Essence 3D eyeshadow, 08 Irresistible vanilla latte.

 
Zo ziet de oogschaduw eruit, ik heb het idee dat dit beide meer highlighters zijn. Hopelijk is de donkerste kleur niet zo licht, zodat je met deze kleuren wel een basic look kan maken.
 

Ook deze oogschaduwkleurtjes vind ik er mooi en "zacht" uitzien.


 
Op mijn vingers vind ik deze kleuren er niet zo geweldig uitzien, de pigmentatie is best goed maar ze spreken mij gewoon niet zo aan.

 
Inderdaad, het zijn meer highlighters. Maar toch zou je hier wel een leuke look mee kunnen maken denk ik.



















 
 
InformatiePrijs: €2,89
Verkrijgbaar: Kruidvat, Trekpleister
Pluspunten: Goed gepigmenteerd,, budget, fijne structuur, mooie kleuren, ruim assortiment.
Minpunten: -


Ik vind het mooi duo's en raad ze zeker aan! Er zijn nog veel meer verschillende duo's dus als je nog een mooie en budget duo zoekt, neem dan even een kijkje bij Essence.
Liefs, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}