zaterdag 9 augustus 2014

Action shoplog

Vandaag heb ik voor jullie een artikel waarin ik mijn geshopte items van de action laat zien die ik heb gekocht.



Van de week ben ik bij de action geweest, gewoon voor waterballonnen voor mijn broertje. Ik had al veel gehoord over het nieuwe palette van de action: het nude eye s palette. Deze zag ik liggen, samen met nog 3 andere ... eyes palettes. Hiervan heb ik er 3 meegenomen (de blauwe heb ik niet meegenomen, deze vond ik het minst mooi en wel erg blauw (hoe kan het ook anders, het is een blauw palette ;) ). Ook nam ik nog een Concealerstick mee (ook nieuw in het assortiment).


Nude Eyes palette, Smokey Eyes palette, Blue Eyes palette, Concealerstick:


Bedankt voor het lezen van mijn artikel, van deze producten zullen nog reviews verschijnen.
Liefs,
Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}