woensdag 13 augustus 2014

Nails of the day + review #1: Nagellak essence; mint groen

Vandaag laat ik je een aantal swatches van een Essence Colour & Go nagellakje zien; 146 that's what i mint!



Zo ziet het kleurtje eruit in het flesje, het is een frisse mintgroene kleur (die wat groener is dan op de foto) die heel geschikt is voor de zomer.




Je nagels met 1 laagje nagellak.                                     Je  nagels met 2 laagjes nagellak.


Het eindresultaat:

+  De nagellak dekt na 2 laagjes heel goed
+ Heel erg budget, €1,69
+Mooie zomerse kleur

- Met mijn topcoat droogde deze lak niet zo snel
- De nagellak zat er niet "stevig" op



Hopelijk hebben jullie wat aan mijn review gehad! Zou jij dit lakje kopen?!
Kus x

PS: Mijn nagelriemen zijn inderdaad droog met veel velletjes, af en toe komt het heel erg op.
Deze nagellak gaat uit het assortiment, wees er snel bij want hij ligt nog maar heel even in de winkel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}