maandag 4 augustus 2014

Nieuw uiterlijk! En info over mijn blog

Jeej! Mijn blog heeft een nieuwe banner/ uiterlijk. Hier ben ik lange tijd mee bezig geweest en best wel trots op :)

Hier nog een update/ info over mijn blog en de blogposts:
'Hoi lieve followers,
Er is lange tijd geen artikel meer  verschenen.  Dit omdat ik nog niet helemaal heersteld was van mijn operatie.
Ik  vond het zo raar dat er dan de ene week  2 artikelen online zouden komen en een paar weken dan weer niet, hierdoor ben ik TIJDELIJK(!!!!!) gestopt.
Ik ben van plan om snel weer berichten te posten, en vandaar dat ik nu druk bezig ben met artikelen schrijven! Aankomende woensdag zal mijn eerste artikel weer online komen!
See you soon! ♡' 


Laat weten wat jullie van het nieuwe uiterlijk vinden en welke artikelen jullie binnenkort willen zien! 
♡, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}