maandag 25 augustus 2014

Review: essence xxxl longlasting lipgloss matt effect, 05 velvet rose

Vandaag laat ik jullie zien wat ik van een essence lipglossje vind! Dit is de xxxl longlasting lipgloss matt effect van essence, in de kleur 05 velvet rose. Hij kost 2,39 en bevat 4,5 ml. Lees snel verder...



Zo ziet de het lipglossje eruit in de verpakking. Het is mooi, lieflijk, lichtroze kleurtje.




Hier zie je hoe het lipglossje eruit ziet op mijn hand: 


Zo ziet ie dr uit op mijn lippen. Je ziet hem bijna niet, omdat ie matt is. Hij voelt wel heel droog aan, maar ziet er mooi uit (een beetje satijn achtig).


 Informatie
Prijs: 2,39
Inhoud: 4,5 ml
Conclusie: niet heel lang zitten (denk aan max. 2 uur), geeft een mooi effect maar is iets te licht voor mij, budget!


Bedankt voor het lezen van mijn review!
Kus x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}