zaterdag 16 augustus 2014

Review: Essence stay all day concealer

Benieuwd naar mijn mening over deze budget concealer? Lees dan snel verder!
  • De verpakking

De verpakking vind ik er redelijk goedkoop uitzien, met heel veel tekst, maar in je stash staat ie niet verkeerd! Deze concealer is vrij klein en smal, dus heel erg compact om mee te nemen. Maar maakt hij zijn beloftes waar?!
  • De prijs 
De prijs van deze concealer is €2,59. Super budget, dus wat kan er nog fout gaan?!

  • De swatches

Een mooie lichte concealer, ik gebruik nummer 10 Natural Beige (ook verkrijgbaar in 20 Soft beige).


Uitgeveegd is ie een klein beetje vlekkerig, dit kan je tegengaan door minder op zo'n klein oppervlak aan te brengen. Hij dekt redelijk tot goed en geeft een egaal effect. Ook is hij redelijk mat, maar poeder 'm wel af zodat hij een paar uur mooi blijft zitten!
  • Wel of niet?!
+ Super budget
+ Redelijk tot goede dekking
+ Mooie lichte kleuren

+Niet geschikt voor de getinte huid
-Kan soms wat streperig en dik ogen
- Blijft niet 16 h zitten zoals belooft, maar wel een uurtje of 4



Een goede budget concealer, deze gaat in mijn everydaybakje! 
Kus x







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}