vrijdag 19 september 2014

 



Zoals je al kon zien op de foto; ik heb vanochtend de 500 pageviews gehaald! Hiermee ben ik natuurlijk super blij en bedank ik jullie heel erg voor.

Mijn blog bestaat sinds Maart en ik heb er altijd nog plezier in. Ik hoop nog heeeeeeeeeeeeeel lang door te kunnen gaan met bloggen. Ik heb nu 5 volgers op Bloglovin, natuurlijk zou ik het leuk vinden om er meer te krijgen dus mocht je mijn blog leuk vinden; je kan mij volgen op bloglovin http://www.bloglovin.com/blog/12692843/?claim=qp3t8bxgs57 (en natuurlijk op veel meer social media, alle linkjes staan op de pagina Contact).

Van de week heb ik mijn lay-out aangepast en heb ik de pagina's About me! en Contact iets veranderd.
Mocht je nog tips hebben qua lay-out, artikelen, foto's enz. mail mij dan even of comment iets.


Allemaal heel erg bedankt en ik hoop jullie nog eens terug te zien!
Heel veel liefs, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}