maandag 29 september 2014

Review en swatches; Action Lipsticks


Vandaag laat ik jullie de swatches zien van 2 Action lipsticks en geef ik hier mijn mening over. Ben je beniewd lees dan snel verder!

Ik nam de kleuren Silk Nude en Hot Pink mee omdat deze mij heel mooi en ook redelijk natuurlijk.


De lipsticks van Action voelen heel verzorgend aan door de Vitamine E& Aloë Vera, wat ik heel fijn vind!

 
 
De ingrediëntenlijst en nog wat meer informatie:


De verpakkingen van Action zijn vernieuwd en dat vind ik op zich wel goed gelukt. Ze zien er een stuk strakker en mooier uit.

 
Swatch van de kleur Hot pink:

 
Dit is de kleur Hot pink op de lippen. Ik vind het een mooie kleur die redelijk opvallend is (in het echt is ie wat opvallender) maar de kleur valt heel mooi op te bouwen. Zo kan je er dus voor zorgen dat je een lichte/draagbare roze kleur hebt of een velle en wat opvallender.
 

Swatch van de kleur Silk nude:

 
Zo ziet de kleur eruit op mijn lippen. Bij deze kleur zie je de velletjes wat beter dan bij de andere. Maar toen ik hem later nog een keertje opdeed toen mijn lippen verzorgt waren, zag je de velletjes niet zo en was het een hele mooie kleur.
Deze kleur is geen roze-nudekleur maar een wat bruinere nude kleur. Doordat dit een lichtbruine kleur is en geen donker bruine is het een mooie nude kleur die niet opvallend is maar wel heel chic en vrouwelijk.
 

 
De swatches van beide lipsticks:
 
 
 
Informatie
Prijs: €0,89 per 2 
Verkrijgbaar: Action
Pluspunten: Goed gepigmenteerd, budget, fijne structuur, zijn mooi op te bouwen.
Minpunten: Blijft niet heel lang zitten.

 
Ik vind de pigmentatie heel goed van deze lipsticks en ze vallen mij zeker niet tegen!
Liefs, Luna
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}