maandag 15 september 2014

Review en Swatches: Essence quattro-09 denim 4.0


 
 
Vandaag laat ik jullie wat swatches zien van de Essence quattro eyeshadow- 09 denim 4.0
Lees je mee?




 
De verpakking is vrij simpel, net zoals de meeste andere verpakkingen van Essence.
 




De kleuren vind ik er mooi en veelbelovend uit zien, hopelijk heeft hij een goede pigmentatie!

 
Ik hoop dat je op de foto hieronder een beetje kan zien wat voor structuur de oogschaduwkleurtjes hebben. Ze zijn een heel klein beetje creamy en voelen zacht aan.

 
De swatches op mijn vingers, deze zal ik steeds vaker gaan laten zien want dit is het pigment wat er rechtstreeks vanaf komt. De swatches op je hand zijn namelijk swatches van swatches (snap je t nog ;) )


De kleuren zijn best gepigmenteerd, je kan er een mooie smokey look mee maken maar ook een iets draagbaardere met de paarse en blauwe kleur.
 

Dit zijn de swatches met het palletje ernaast. De kleuren vind ik heel mooi en goed gepigmenteerd. Zeker voor een laag prijsje en voor zo'n budget merk als essence!





Informatie
Prijs: €2,89 (ik vond hem in een actie bak voor €1,-)
Verkrijgbaar: Kruidvat en trekpleister
Pluspunten: Goed gepigmenteerd, budget, fijne structuur, mooie smokey kleuren, variërend palletje
Minpunten: Niet supergoed gepigmenteerd (kan je ook niet verwachten van zo'n budgetmerk)
Wat vind jij van de Essense quattro eyeshadows, wat is jouw favoriet?
Tot de volgende keer! Kus Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}