zaterdag 6 september 2014

Essence sun club all in one bronzing highlighter; 01 sun light for blondes/lighter skin

Vandaag laat ik jullie wat swatches van de essence sun club all in one bronzing highlighter zien, in de kleur 01 sun light.

Lees je mee?

Zo ziet de bronzing highlighter eruit in de verpakking; Een mooie bronzer en highlighter, maar een verpakking die een tikkeltje goedkoop oogt. Hopelijk is de kwaliteit goed!

 
 
 Ik heb gekozen voor de kleur 01 sun light. Er is ook nog een 02 sun glow, deze heeft inplaats van de roze kleur/blush een meer oranjere kleur en bevat donkerdere bronzer kleuren.
 


Zo zie je hoe de bronzing highlighter eruit ziet zonder verpakking. Wat meteen opvalt zijn de vele glitters, persoonlijk houd ik daar niet zoveel van dus ik hoop dat het op het gezicht meevalt! Ook zeggen ze dat ie bruikbaar is voor je gezicht, lichaam en ogen; een echte multitasker dus!
 

 
 
De swatches op mijn hand; deze gaan van boven (highlighter) naar beneden (bronzer).
 


Op deze foto zie je goed het verschil tussen de kleuren in de verpakking en op je hand. Het zijn echte highlight kleuren en de glitters overheersen echt niet! Op de foto lijken de glitters meer dan in het echt en valt de kleur meer weg (komt door het licht).
 



Persoonlijk ben ik heel enthousiast over dit product. Ik had hier nog geen review over gelezen, dus had ik geen vooroordeel. Dat vind ik wel een keertje fijn, zo ontdek je zelf een heel goed product en geeft dat je meteen een leuk gevoel! Ik ben super blij dat ik dit product heb gekocht, zeker omdat ie zo budget is, een échte aanrader!
 
Informatie
Prijs: €3,59
Inhoud: 9 gram
Verkrijgbaar: Kruidvat, trekpleister
Pluspunten: Goed gepigmenteerd, fijne/makkelijke verpakking, budget, fijne structuur (beetje creamy), bruikbaar voor; ogen, gezicht en lichaam
Minpunten: Ook in de bronzer zitten glitters (kan je een minpunt vinden, vind ik persoonlijk niet erg!)



Super leuk om een goed budget product te ontdekken! Er komt nog een look online met dit product. Wat vinden jullie van dit product?! En als je 02 sun glow hebt, wat vind je van die kleur?
Kus, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}