woensdag 24 september 2014

Review en swatches: Action pallette Blue eyes


 
Vandaag laat ik jullie de swatches zien van dit mooi en betaalbare palletje.


Dit is de blue eyes versie, ze vinden dus dat deze kleuren mooi bij blauwe ogen passen. Ook deze bevat 12 kleuren en ziet er veelbelovend uit. De kleuren zijn wat anders dan dat ik normaal draag maar daarom lijkt het mij juist leuk om deze te testen.



De textuur ziet er goed uit en de kleuren zijn gewaagd en ook volledig om een mooi look mee te maken.

Dit zijn de swatches van de bovenste rij (omgekeerde foto, sorry). De kleuren vind ik heel mooi en goed gepigmenteerd. Ondanks dat ze bijna allemaal oranje zijn zit er toch een redelijk duidelijk verschil in.


Dit zijn de swatches van de onderste rij (weer omgekeerde foto, sorry). Ook bij dit pallette zijn de donkere kleuren weer wat minder gepigmenteerd. Vooral de middelste, de groene en blauwtinten, zie je bijna niet.


InformatiePrijs: €0,79 
Inhoud: 10 gram
Verkrijgbaar: Action
Pluspunten: Redelijk gepigmenteerd, budget, fijne textuur, gevarieerd pallette
Minpunten: Blijft niet heel lang zitten, redelijk gepigmenteerd



Toch mag je niet klagen want voor de prijs kan je ze niet laten liggen! Ik ben vooral te spreken over de structuur. Want vind jij van de action palletjes?
Liefs, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}