zaterdag 27 september 2014

Shoplog Action

 
Vandaag heb ik een shoplog voor jullie, lets start!

Ik shop harstikke vaak, eigenlijk té vaak. Niet dat ik elke keer wat koop, maar elke keer die weerleiding weerstaan is toch moeilijk ;) Zoals deze keer, meestal is het niet veel ook zoals deze keer.


Als eerste pakte ik deze blush in de kleur peach. De prijs van de Action blushes zijn €0,99 cent en dat is natuurlijk super goedkoop! Ik had zelf al een blush van de Action en wist dat ze goed gepigmenteerd waren, ook was ik erg nieuwsgierig hoe deze kleur eruit zou gaan zien dus nam ik hem mee.

 
Ingrediënten en meer informatie:



Uit de verpakking:
 
 
 
Ook nam ik deze lipsticks mee. Voor 2 betaal je €0,89 cent, ook heel budget dus! Ik nam de kleuren silk nude en hot pink mee.

 
Ingrediënten en meer info:


Uit de verpakking:
 



Ook nam ik deze 2 superleuke armbandjes mee. Ze kostten €0,79 cent en ook dit is heel goedkoop.

 
 
 
Hier in deze collage zie je alles wat ik kocht! Wat vind jij het leukst van mijn geshopte items?
Van alle makeup producten komen trouwens nog reviews.
Liefs, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}