maandag 22 september 2014

Review en swatches: Action smokey eyes pallette

 
Vandaag laat ik jullie de swatches zien van een heel erg budget pallette, benieuwd van welke? lees dan snel verder!


Het pallette die ik ga reviewen is van de Action, de smokey eyes variant. De verpakking ziet er best budget uit maar dat mag ook voor zo'n prijsje! In dit pallette zitten 12 veel belovende kleurtjes, ik ben beniewd naar de pigmentatie!
 
 
De kleuren zien er zo heel mooi uit, en ook de textuur ziet er goed uit! Bij dit pallette zit een sponsapplicator met 2 kanten, zelf gebruik ik deze alleen op vakantie omdat ik ze niet zo fijn vind werken.

 
Dit zijn de swatches van de bovenste rij. De kleuren zien er mooi en licht uit en zijn best goed gepigmenteerd.

 
Dit zijn de swatches van de onderste rij. Deze zijn iets minder goed gepigmenteerd dan die van de bovenste rij en deze zijn een stuk donkerder en iets minder draagbaar.

 
 
InformatiePrijs: €0,79 
Inhoud: 10 gram
Verkrijgbaar: Action
Pluspunten: Best goed gepigmenteerd, budget, fijne structuur, veel verschillende smokey kleuren
Minpunten: Blijft niet heel lang zitten, de middelste kleuren zijn wat minder gepigmenteerd.
 

Voor zo'n budget pallette is het pigment best wel goed en zijn de kleuren ook heel mooi. Er zijn in ieder geval nog 4 of 5 andere soorten palletjes verkrijgbaar, waarvan ik er nog 2 heb. Lijkt het je leuk als ik hier ook een review over schrijf? Laat het even weten!
Liefs, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}