zaterdag 4 oktober 2014

Make-up stash; oktober 2014

Hey, vandaag heb ik een eerste video voor jullie. Deze video staat ook op mijn youtube-kanaal.

In deze video laat ik mijn make-up stash zien. Het is mijn eerste video (dus hij is niet perfect) en dat voorlopig wel zo blijven denk ik. Omdat ik nog niet zo graag met mijn hoofd op youtube sta. Wel leek het mij leuk om jullie mijn make-up stash te laten zien en dit gaat natuurlijk het best in een video en dit kan ik ook makkelijk doen zonder mijn gezicht te laten zien op youtube.



Klik hier om deze video op youtube te bekijken!

Hopelijk vinden jullie het leuk en misschien komen er wel nog meer video's.
Laat weten wat je van mijn video vind!
Liefs, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}