maandag 6 oktober 2014

Essence Trend Edition; Come to town (eind November 2014)

essence_come_to_town09
Essence komt eind november met een hele leuke kerst collectie uit, benieuwd welke producten er in de collectie zitten? Lees dan maar gauw mee!


Come To Town heet de collectie, die vanaf eind november 2014 te koop is. Dat duurt nog even, maar je kunt er alvast naar uitkijken. De collectie is gevuld met producten in de traditionele kerstkleuren.
essence_come_to_town01
Quattro eyeshadows ; 2 mooie palletjes die op elkaar lijken maar toch ook heel gevarieerd zijn!
 Make a Wish en Naughty Or Nice?  € 2,89.

essence_come_to_town04
 Eye pencils; Zelf draag ik niet zo vaak oogpotlood en zeker geen kleurtjes. Maar dat maakt het extra leuk om uit te proberen!
Make a Wish, Naughty Or Nice en The Most Wonderful Tree € 1,99.

essence_come_to_town02
 Lipstick; In de collectie zitten twee kleuren, die ook weer gewaagd zijn en die ik niet zo snel zal dragen.
Is That You, Santa? en Wrapped In Pink. Leuke namen! € 2,39

essence_come_to_town03
Nail polis set; Twee creamy kleuren en een glitterende topcoat. Heel leuk verzonnen!
Naugty Or Nice? en Got My List? € 3,59.
- Ook zou er nog een glitterende groene topcoat los te koop moeten zijn (€ 1,99). -

essence_come_to_town05
Cream blush; 2 felle kleuren, hopelijk zijn ze niet zo fel op je wangen want dat vind ik net iets te gewaagd!
Is That You, Santa? en Wrapped In Pink € 2,39.
 
essence_come_to_town06
Shimmering body powder; Je brengt de glitters aan met een zachte puff. Voor decolleté, armen, of waar je maar glinsteren wilt. 
€ 2,39.

essence_come_to_town07
Greeting cards: Essence heeft deze set met vijf vrolijke kaarten. Ik vind het altijd heel leuk dat Essence er wat lifestyle dingen bijdoet, meestal zijn het van die flutdingen. Maar met deze vrolijke kaarten kan ik wel wat!
€ 1,99
 
 

Ik ben het meest benieuwd naar de oogschaduwpaletjes, de lipsticks en de cream blushes. Deze collectie verschijnt dus pas eind november in de Kruidvat.
Welke producten zou jij willen kopen?
Liefs, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}