woensdag 8 oktober 2014

Swatch TE Essence Lip cream c02 keep calm & go for a walk

Hey vandaag de swatches van een lip cream. Benieuwd? kijk dan snel mee!



Nog even last-minute omdat de Collectie alleen nog maar in Oktober verkrijgbaar is. Maar ik wilde jullie nog graag de swatches laten zien van dit product, mocht je er nieuwsgierig naar zijn en 'n nog niet gekocht hebben!


 
Zoals je ziet is het een lip cream, de lip creams van Essence zijn altijd een beetje matt vind ik. En soms zo matt dat je alle velletjes en lijntjes van je lippen ziet, bij mij.

 
Er zijn 2 kleuren verkrijgbaar. Ik heb voor de kleur c02 keep calm & go for a walk gekozen, omdat deze nude is en mij iets makkelijker te dragen lijkt.

 
Het product bevat een soort sponsje om het mee aan te brengen, wat de meeste producten hebben dus ;)

 
Zonder flits:                                                                                             Met flits:







De swatch op mijn hand:
 
 
De textuur van deze lip cream is lekker romig en zacht. Wel merk ik dat op de lippen de lip cream niet alleen wat matt is maar dat je velletjes en lijntjes opvallen. Eigenlijk net alsof ie heel droog is (en dus je "bobbeltjes" accentueert) maar dat is ie dus niet.. Voor de rest blijft de lip cream een uurtje of 3 zitten, voor de prijs is het een prima lip cream. Dus mocht je twijfelen, ik zeg doen!
 
InformatiePrijs: €1.99
Verkrijgbaar: Kruidvat, trekpleister
Pluspunten: Goed gepigmenteerd, budget.
Minpunten: Blijft niet heel lang zitten, lijkt wat droog op je lippen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}