donderdag 24 april 2014

Max make up BBcream

Vandaag een review van de Max make up BBcream die te koop is bij de action. Benieuwd naar mijn mening? Lees snel verder!




Max makeup BBcream_Light, voorkant in verpakking 1 -action-.jpg

Zo ligt ie in de winkel, netjes verpakt en totaal niet duur. Hij kost €1,49 voor 25ml

Max makeup BBcream_Light, voorkant zonder verpakking 1 -action-.jpg

Dit is m uit de verpakking, in de kleur light/clair. Ik heb niet zo’n super lichte huid, maar toch leek hij mij vrij donker.

Max makeup BBcream_Light, achterkant zonder verpakking, ingezoomd op ingredienten 1 -action-.jpg

Hier zie je de ingrediënten (sorry voor de onscherpe foto, mijn camera hield ermee op :( ). Hij is gebaseerd op waterbasis. Fijn voor de mensen die niet zo goed tegen een vette/olieachtige bbcream kunnen!

Max makeup BBcream_Light, open met beetje bbcream uit de verpakking 1 -action-.jpg

Hier zie je de kleur een beetje. Je kan zien dat de echte kleur, nóg donkerder is dan hij op de verpakking lijkt.

Max makeup BBcream_Light, op hand dichtbij 1 -action-.jpg

Hier zie je de kleur op mijn hand, echt donker dus. Ik ben benieuwd hoe hij er uitgesmeerd uit ziet.

Max makeup BBcream_Light, op hand dichtbij 2 slecht licht -action-.jpg

Hier is ie uitgesmeerd, je ziet een heel klein beetje kleurverschil.

Max makeup BBcream_Light, achterkant zonder verpakking, ingezoomd op gezicht 1 -action-.jpg

Hier zie je m op mijn gezicht, zoals je ziet loopt hij mooi over met mijn nek. Want hij past zich een beetje aan aan de kleur van je huid. Hij bedekt niet alle roodheid, maar hij maakt de rest van je huid mooi egaal, laat de pukkeltjes minder opvallen en zorgt ervoor dat je huid er stralender uit ziet.

Na hem 2x gebruikt te hebben en hem de 3e x op te smeren viel hij toch tegen! Aan het einde van de dag was het rond mijn wenkbrauwen en aan de boven kant van mijn neus/onderkant van je voorhoofd/ tussen mijn wenkbrauwen heel erg droog. Misschien heeft het iets met mijn nieuwe dagcrème te maken?! Maar ik heb juist het idee dat deze heel voedend is enzo.



Ik ben best tevreden over deze bbcream. €1,49 is niet duur voor een bbcream met een inhoud van 25ml! Hij dekt best goed en doet voor mijn huid (met puisten,rode vlekjes en pukkeltjes precies wat ik wil voor een natuurlijke dekking!). Deze ga ik zeker toevoegen aan mijn dagelijkse make up! Ik moet alleen nog even kijken op welke manier hij geen droge plekjes achterlaat!


Gaan jullie hem kopen, of hebben jullie hem al, wat is jullie mening?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}