maandag 7 april 2014

Help, puistenaanval

Vandaag vertel ik jullie wat ik doe als ik een zogenaamde 'puistenaanval' heb. Lees snel verder!



Voor als je het al aan ziet komen:
Oh nee, waarschijnlijk zie je het een aantal dagen van te voren aankomen dat je weer een 'puistenaanval krijgt. Het belangrijkste is reinigen en verzorgen, dit kan dmv. een facewash en een dagcrème. Maar zorg er wel voor dat je niet te veel aan je huid zit, hiermee bedoel ik niet alleen je puistjes uitknijpen maar ook met het reinigen en voeden; laat je huid ook ademen en met rust!

Tijdens je 'puistenaanval':

1. Reinig je gezicht 's ochtends en 's avonds. | Dit doe je om je huid minder vet te houden en viezigheid/ makeup te verwijderen

2.1 'S ochtends breng je na het reinigen van je gezicht een dagcrème aan, 's avonds na het reinigen breng je een nachtcrème aan.
2.2 {Extra + verzorging} Smeer 's avonds na het reinigen je huid in met een serum, smeer over je serum nog een klein laagje nachtcrème. 'S ochtends smeer je alleen dagcrème op je gezicht. | Dit doe je om de vochtbalans te herstellen

  3. Scrub je gezicht minimaal 2x in de week (maximaal 4x, anders wordt het veel te agressief (het ligt aan je huid hoe vaak voor jou het fijnste is)). | Dit doe je om de dode huidcellen te verwijderen (extra reiniging, naast het gebruiken van face wash, voor een super gladde huid)

* Als je merkt dat je gezicht droog begint te worden  smeer dan niet meteen je crème op, wacht even en smeer pas als je huid het écht nodig heeft
* Gebruik dezelfde producten en dezelfde manier van reinigen/voeden niet te lang achter elkaar, dan helpen de producten niet meer en dat is dus alleen maar zonde, dit (vooral het serum en het vaker insmeren met crème) is echt geweldig voor mijn onzuivere huid

Dit waren mijn tips, ik hoop dat je er wat aan hebt gehad!

See you soon, Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}