maandag 21 april 2014

Kwasten wassen

Vandaag vertel ik jullie wat over het wassen van je kwasten en wat je daarvoor nodig hebt. Lees snel verder voor meer info! [Eerst wilde ik geen artikel doen vanwege de paasdrukte, maar ik heb besloten om het toch te doen en het artikel wat later online te zetten!]

Het wassen van je kwasten is heel belangrijk. Makeup, vieze dingen van buitenaf en een vette/vuile huid maken je kwasten hartstikke vies. Veel mensen zeggen: was je kwasten 1x per dag of minimaal 1x per week. Maar dat gaat mij te ver, ik vond het namelijk al heel wat dat ik gister tóch maar eens mijn kwasten ging wassen.

Wat je nodig hebt:

Een kom of wasbak
(Lauw warm) water
(Baby/milde) Shampoo


Doe wat water in de kom/wasbak.
Doe hier wat water bij en een beetje van de shampoo.
Roer nu met je kwasten door het water met de shampoo.
Ververs het water als het nodig is.
En laat je kwasten een paar uur drogen op een handoek.


Nu zijn je kwasten weer schoon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}