maandag 14 april 2014

Opberg bakje

Elke maand heb ik denk ik wel weer een nieuw opbergsysteem verzonnen voor mijn makeup. Het gaat van kleine laadjes, naar grote, dan weer terug en nu op mijn 'uitschuifbare bureaublad' onder mijn bureau in kleine bakjes. Hiervoor zal ik denk ik nooit een góede oplossing vinden. Maar voor je dagelijkse producten wel! Lees snel verder!



Het action beautyverdeelbakje! Super handig en nog leuk ook! 1 groot vak, 1 middelmatig groot vak, 6 kleine vakjes, om al je dagelijkse makeup in op te bergen. En de prijs is niet meer dan €2,- (€1,42).


Dit is dus zeker heel budgetproef en heel handig ook, je zit niet mee met dat (onhandige!) makeuptasje met dagelijkse producten! Bij veel winkels loopt de prijs toch snel op naar de €5,- of soms nog hoger.
Hopelijk vonden jullie dit artikel handig!



Huggs&Kisses Luna

PS; Het kan natuurlijk ook dat je een aantal van deze bakjes koopt en dat je ze naast elkaar neerzet zodat je hele stash erin past.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie achter! Liever prive, mail dan je reactie naar life-gloss@outlook.com

{Ik reageer zo snel mogelijk!}